Ga naar de inhoud
  • Branding
  • Websites
    • Website op maat
    • Website in 1 dag
  • Templates
  • Over Mij
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
Menu
  • Branding
  • Websites
    • Website op maat
    • Website in 1 dag
  • Templates
  • Over Mij
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact
Kennismaking plannen
Whatsapp
Academy
  • Branding
  • Websites
    • Website op maat
    • Website in 1 dag
  • Templates
  • Over Mij
  • Portfolio
  • Blog
  • Contact

Wedding Match – Weddingplanner

Opdracht:

  • Branding

Pakketkeuze:

  • Brand Intensive

Bijzonderheden:

  • Nieuw concept in de bruidsbranche

Oplevering:

  • 2022

Alexa won een Brand Intensive. Maar het was een beetje een cadeautje voor ons beiden hoor! Allereerst vind ik het concept van Wedding Match fantastisch en daarnaast is dit een stijl die ik al lang toe wilde voegen aan mijn portfolio.

Met Wedding Match koppelen Alexa en haar team huwelijkskoppels aan leveranciers die matchen met hun wensen en stijl. Een soort dating bureau voor bruiloften dus!

Tijdens onze Brand Intensive besloten we dat we binnen de neergezette stijl een onderscheid zouden maken tussen de look & feel voor koppels en die voor leveranciers. De Look & Feel voor leveranciers is hierdoor net wat zakelijker dan die voor koppels maar ze passen perfect in elkaar!

En als je denkt dat dit alles was, nee, daarna volgde ook nog eens de website!

Branding voor Koppels
Branding voor Leveranciers

.

Manon maakte voor ons een uitgebreide huisstijl dat perfect past bij wat we met ons merk willen bereiken. Met het nieuwe logo en kleurenpallet voelen we ons klaar om de volgende grote stappen in het bedrijf te zetten. Na een poll bij onze klanten over welk beeld we bij hen opriepen met de nieuwe huisstijl kwamen exact die kernwoorden naar boven die Manon en ik besproken hadden tijdens onze initiële gesprekken. Perfect geslaagd dus. Tijdens het bespreken van de gewenste resultaten in de eerste aangename gesprekken voelde ik al dat Manon echt wil neerzetten wat je nodig hebt en daarvoor niet genoegen neemt met een oké. Het moet echt goed voelen. Ik raad iedereen zeker aan om met Brand it up in zee te gaan!

Alexa Vandendael

Meer Projecten zoals deze

Lekker Verpakt

Viltbloemist

SCHERP! – Lindsay

volg mij @branditup.nl

Het is nieuw, het is spannend en ik heb het nog ni Het is nieuw, het is spannend en ik heb het nog niet eerder gedaan dus ik denk dat ik het wel kan.⁠⁠Vanaf nu ben ik niet meer de enige ontwerper binnen Brand it Up.⁠Meet the Brand New Brand it Up Design Team!⁠⁠Ja je leest het goed, er staat nu een heel team klaar om jou weer verder te helpen in je ondernemersreis.⁠⁠Natuurlijk ben ik niet over 1 nacht ijs gegaan en is er een selectieronde aan vooraf gegaan. Ik ben niet alleen op zoek gegaan naar iemand die mijn taken gedeeltelijk over kan nemen, maar naar iemand die iets toe kan voegen aan mijn skills. Ik vond er niet 1, maar 2! ⁠⁠In deze video stellen Jodi en Fleur zich kort voor maar je zult ze vast nog wel vaker voorbij zien komen.⁠⁠We hebben allemaal onze eigen specialiteiten en vullen elkaar goed aan, dus vanaf nu worden de resultaten nóg beter.⁠⁠We werken er hard aan om Fleur en Jodi up to speed te krijgen zodat ze snel zelfstandig de eendagstrajecten kunnen gaan draaien.⁠⁠En ik? Ik zal nog steeds branding en websites in 1 dag doen (want ik ben er gek op!) maar zal me vooral gaan focussen op de weektrajecten en de art-directing van de projecten die Jodi en Fleur gaan draaien. Dat wil zeggen dat ik voorlopig nog volop de voorbereiding van alle projecten blijf doen en mijn team blijf ondersteunen in beslissingen die genomen moeten worden. Het kan alleen zijn dat je niet (alleen) meer mijn gezicht ziet maar ook 1 van deze toppers aanschuift in onze calls.⁠⁠Je hoeft je dus geen zorgen te maken: jouw project krijgt nog steeds een echt Brand it Up resultaat!⁠⁠
Hoe weet je nou of je website en branding nog bij Hoe weet je nou of je website en branding nog bij je passen? Quiztime! 🤩⁠⁠Hoeveel herken jij?⁠⁠✅ je rommelt wat aan met je branding, toch die kleur erbij? Die andere is het toch net niet. 🙈 Vorige maand nog een aanpassing gedaan maar ik voel hem toch niet helemaal.⁠✅ iedere post heeft een ander lettertype⁠✅ je wilt je website niet doorsturen, je zegt: oh ja mijn website is under construction (ja al 2,5 jaar 🤪).⁠✅ iedere salespage heeft zijn eigen stijl. Je pakt iedere keer een ander template omdat "deze misschien beter werkt"⁠✅ Je link in bio gaat naar verschillende google docs in plaats van naar je website, de moed zakt je in de schoenen als je er aan denkt dat je ze om moet zetten naar daadwerkelijke salespages.⁠✅ Iedere keer als je denkt: nu ga ik mijn website onder handen nemen raak je afgeleid door het leven (vriendin die vraagt of je mee gaat naar het terras, je kind roept 1 keer mamaaaaa) en je vind alles een goed excuus om het toch te laten liggen.⁠⁠Herken je er hier 1 of meer van? Vraag jezelf dan eens af: hoeveel headspace hou je over als je dit allemaal getackeld hebt? ⁠⁠En als ik je vertel dat dit al in 1 dag kan? 🤯⁠⁠DM One Day om jouw headspace en je branding/website te fixen. 👇⁠
Hoe kan je met mij werken? Nou zo:⁠ ⁠ Van grot Hoe kan je met mij werken? Nou zo:⁠⁠Van grote naam tot net begonnen, er is altijd een passende manier voor jou om jouw visie om te zetten in een branding of website. Dit zijn de opties 👇:⁠⁠🔥 Industry Leader ⁠Haal je eigenlijk wel uit je bedrijf wat er in zit? Past je branding nog bij jou en waar je heen groeit? Of schaam je je voor je website? Dikke kans dat je conversie (en dus omzet) laat liggen op je uitstraling en je website. Tijd om je website in te zetten als jouw rechterhand en moneymaker in plaats van een blok aan je been. En nee, dat kost je geen bak aan headspace, met een goede voorbereiding gaan we in 1 week jouw website onderhanden nemen en ervoor zorgen dat je meer conversie gaat draaien dan ooit tevoren. Custom, specifiek afgestemd op wat jij nodig hebt om nog groter te kunnen groeien 💸. ⁠⁠🤩 Rising Star⁠Het gaat prima maar het is tijd om je eigen knutselwerk gedag te zeggen.⁠Meer klanten, meer omzet, am I right? Maar dan moet je wel de juiste klanten aantrekken. En liever nu dan morgen. Want je hebt een plan in je hoofd en dat moet de wereld in.⁠Speciaal voor jou is er de One Day Intensive. 1 dag waarin we samen jouw branding of website compleet gaan vernieuwen en jou in je nieuwe jasje gaan helpen.⁠⁠💪 Profi to be⁠Je bent geen starter meer, hebt geen tijd meer om alles zelf te doen, maar je hebt ook nog geen flinke portemonnee en kan nog niet alles uitbesteden. ⁠Voor jou is er de mogelijkheid om 1 van mijn templates te laten installeren en klaar te zetten met jouw huisstijl kant en klaar toegepast. Het enige wat jij nog hoeft te doen is je eigen teksten en foto’s er in te zetten. Ben je ook toe aan een nieuwe branding? Dan kijk ik graag met je mee naar de beste oplossing voor jouw wensen!⁠⁠❤️ Newby⁠Je bent starter en je wilt graag meteen goed beginnen maar doet liever een investering in tijd dan in 💰.⁠Voor jou zijn mijn templates perfect geschikt. Je doet een eenmalige aanschaf en met behulp van mijn video instructies kan je zelf aan de slag om hem helemaal “jou” te maken.⁠⁠⁠Klaar om te knallen? Je vind alles op mijn website (link in bio).⁠⁠Liever eerst even sparren? DM me even, dan help ik je op weg!
Het voordeel van een one day intensive? Nou simpel Het voordeel van een one day intensive? Nou simpel, hij staat er in 1 dag. Het nadeel van een website in 1 dag? Je moet die dag echt bereikbaar zijn om te kunnen schakelen en feedback te geven. Dat kan best een uitdaging zijn als je het doula bent zoals Gwen.⁠En toch hebben we het gedaan! Want ook daarin is niks onmogelijk en daarin wil ik altijd met je meekijken naar wat er wel kan. Er kan namelijk heel veel en het resultaat kun je hier zien. Ik bedoel. Hoeveel toekomstige mama’s zal dit een rustig gevoel geven?⁠⁠Ook je website laten bouwen met een korte doorloop? Stuur mij een dm en we kletsen binnenkort verder!⁠⁠#branditup #zakenvrouwen #webintensive #onedayintensive #webdesign
⁠ Hoofdkleuren, accentkleuren, ondersteunende kl ⁠Hoofdkleuren, accentkleuren, ondersteunende kleuren. Wat gebruik je nu waar? Wat is het effect van het een of het ander. Laat ik je de kleuren voorstellen aan de hand van je eerste date.⁠⁠De hoofdkleuren zijn je outfit. Een little black dress (mij niet gezien) of een jeans met een casual shirt.⁠⁠De accentkleuren zijn de subtielere dingen in je outfit of je make-up. Het is een knipoog naar je date. Stel dat hij liefhebber is van de Beatles kun je een t-shirt met John Lennon aantrekken met een kleine knipoog. Of wat dacht je van een mooie lippenstift. Wel zorgen dat deze dan niet afgeeft! Je weet niet wat de avond brengt. 😉⁠⁠De ondersteunende kleuren zijn de locatie van je date en de activiteit. Een biertje in een poolcafé, een avond theater, de bios of uit eten in een Michelin restaurant.⁠⁠Los van elkaar kunnen ze fantastisch zijn. Maar je snapt dat als je een little black dress aan doet met een rommelknot bovenop je hoofd en stiletto’s aan je voeten terwijl jullie een biertje gaan doen in een poolcafé de combi niet helemaal werkt. Terwijl de elementen los van elkaar helemaal prima zijn.⁠⁠Je wilt zorgen dat de elementen bij elkaar kloppen. Dus én die little black dress met stiletto’s, en dan geföhnd haar voor jullie date bij de luxe Italiaan.⁠⁠En mocht je nu denken, die luxe Italiaan klinkt fantastisch maar ik kom niet verder dan een diepvriespizza… Boek dan een brand intensive via @branditup.nl. Die setting leent zich dan meer voor een rommelknot, legging en t-shirt van je favoriete band.
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Contact
Facebook-f Instagram Pinterest Whatsapp

© 2018 – 2023 Brand it Up

  • Bedankt inschrijven nieuwsbrief
  • Bedankt Wordcamp
  • Blog
  • Blog-2
  • Branding
  • Contact
  • Cookie beleid
  • Home
  • Linkjes
  • Live Website Check
  • Masterclass Flexbox
  • Over Mij
  • Portfolio
  • Privacybeleid
  • Quiz training match
  • Quiz training optie
  • Quiz: is een online training iets voor jou?
  • Quiz: zijn LearnDash en jij een match?
  • Website in 1 dag
  • Website op maat
  • Websites
  • Wordcamp
Beheer cookie toestemming
Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
Functionele cookies Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}