menu:

Robin Timmers

Opdracht:

Pakketkeuze:

Bijzonderheden

Oplevering:

Robin is niet alleen de grootste tekstschrijver van nederland (letterlijk, want hij is ruim 2m lang), hij is vooral conversie tekstschrijver. Zijn teksten zorgen ervoor dat jouw pagina’s je uiteindelijk meer geld opleveren.

Hij zag het liefst gewoon een witte pagina met daarop héél veel tekst. Het draait namelijk om de tekst.

Ja, leuk, maar dat moet je niet tegen een webdesigner zeggen. We waren dus op zoek naar de ultieme compromis.

Toen Robin vertelde dat hij zijn salespages eigenlijk ziet als brief naar zijn klant dacht ik: Okeeee maar wie wil er nou een brief van 18 pagina’s lezen van iemand die hij niet kent? We moeten ervoor zorgen dat je af en toe weer bij de les gehaald wordt.

Daarom zijn we gaan werken met kleine highlights, wat simpele onderbrekingen in de lange stukken tekst, met hier en daar een “aantekening” in de kantlijn. Benieuwd hoe dat er uit ziet? Check zijn website zelf maar even, de salespages zijn te lang om te screenshotten 😂.

Robin’s nieuwe branding (gemaakt door Werk aan jouw Merk) hebben we overal doorgevoerd en in combinatie met de gloednieuwe foto’s staat er nu een stevig geheel.

Meer Projecten zoals deze