menu:

Myrthe Eleonore

Opdracht:

Pakketkeuze:

Bijzonderheden

Oplevering:

The Story

Myrthe kwam eigenlijk voor een website. Want die had ze nog niet. Best gek, want haar ruim 36.000 volgers (ja, ze heeft er echt zo veel) konden nergens terecht om haar verhaal en aanbod te lezen.

Ze was al begonnen met een website bij iemand anders maar die was gestopt net nadat ze begonnen was (je wilt niet weten hoe vaak ik dit hoor). Dus er was al een thema en basis pagina’s, maar er stond nog niks in en haar huisstijl zat er ook niet in.

Nou viel het me meteen al op dat huisstijl in haar geval ook een beetje een ruim begrip was. Ze had vooral een paar kleuren zoals: donker roze en lichtroze.

Toen ik haar vroeg om haar kleuren verder te specificeren raakten we aan de praat. Je branding is namelijk je basis voor ALLES. Daarop besloot ze om toch (ook) te gaan voor een Brand Intensive. Een logo is namelijk best handig als je uiteindelijk ook je eigen lijn aan gezondheidsproducten wilt uitbrengen.

Ze kreeg van mij 2 uitgewerkte stijlconcepten. 1 op basis van wat ze zelf als huisstijl zag, en 1 hoe ik haar zag als personal brand: fris, bold en met veel energie. Gelukkig koos ze voor de 2e optie 😉

Gedurende de dag zelf zag ze haar branding ontstaan en met ieder onderdeel wat we er aan toe voegden zag ik haar energie en ideeën toenemen.

Ik zeg niet voor niks dat branding de basis is van ALLES, ik bedoel letterlijk alles. Het vormt de hele basis van hoe anderen naar jou en jouw bedrijf/merk kijken en alles beleven. Maar het vormt ook de basis van hoe JIJ naar jouw bedrijf/merk kijkt. Een goede branding zorgt ervoor dat jij ook weer de klik voelt om nieuwe dingen te gaan maken.

Voor Myrthe gingen we voor bold statements. Zie je iets van haar voorbij komen? Dan knalt haar boodschap van je scherm! Helder, fris, bold en energiek.

Meer Projecten zoals deze