menu:

Mirjam van Loenen

Opdracht:

Pakketkeuze:

Bijzonderheden

Oplevering:

The Story:

Mirjam was toe aan nieuw. Meer kleur, meer energie, meer Mirjam.

Kijkend naar haar input ontwikkelden we 2 stijlen. 1 super vrouwelijke en 1 bold versie met stevige, diepe kleuren en contrast. Mirjam koos voor het laatste concept.

Niet alleen maakten we een branding met logo, kleuren en lettertypes we werkten ook met vormen, die je terug ziet komen in haar logo en als losse elementen. Deze elementen laten we overal speels terugkomen, in haar e-mail handtekening, haar linkedin banner en… op haar website!

Voor Mirjam’s website hebben we allereerst gekeken naar haar branding, hoe kunnen we de elementen die haar branding speels maken zo goed mogelijk terug laten komen, zonder dat het zakelijke karakter verloren gaat? Daarnaast hebben we ook gekeken naar de inhoud: wat heeft ze te vertellen, wat moeten we kwijt en hoe kunnen we dat zo overzichtelijk mogelijk doen?

We hebben gekozen voor een basis met heldere, duidelijk afgekaderde onderdelen. De indeling van de site hebben we zo overzichtelijk mogelijk gehouden en haar eigen, unieke, branding vormen komen zowel in details, als in de achtergrond terug!

Meer Projecten zoals deze