menu:

de Marketing Sommelier

Opdracht:

Pakketkeuze:

Bijzonderheden

Oplevering:

The Story:

Je mag geen favoriete klanten hebben… maar als het zou mogen dan kwam Pascalle van de Marketing Sommelier wel héél dicht in de buurt! ⁠

Niet alleen heeft ze een briljant concept waarmee ze zich richt op de hospitality, ze is ook een ontzettende doorzetter. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo voor de volle 1000% ervoor gaat. ⁠

We begonnen met haar branding. ⁠

Hierbij kozen we voor volle, rijke tinten en een klassiek maar toch clean ogend lettertype. Luxe, maar eenvoudig. Een fijne hotel-chique look die perfect past bij haar doelgroep en bij haar!⁠

Die branding ging in overleg met de fotograaf @studiophylicia naadloos over in een fotoshoot en vervolgens weer in een website waar ⁠de altijd briljante @janinke de teksten voor schreef. DREAMTEAM!⁠

Maar serieus hoor, het is heerlijk als je met zijn allen mag werken aan een project met een ontzettend leuk concept en een ontzettende leuk mens.⁠

De Marketing Sommelier richt zich op de hospitality. Het moest dus hotel en restaurant uitstralen, met een dikke vette knipoog, maar dan zonder dat Pascalle zou gaan lijken op een alcoholist. En das nog niet makkelijk als je “sommelier” in je bedrijfsnaam hebt zitten!⁠

Wij vinden hem geslaagd! Proost, Pascalle! 😉

Meer Projecten zoals deze